Seymustafalya Selam kızlar. Bir tanıdığım kızını 5 yaşına kadar emzirdi ve süt için boza süper dedi sizin bu konu hakkında bir bilginiz var mi?
Mnli Seymustafalya evet ben de duymuştum bozanın süt yaptığını ama beş yaşına kadar emzirmek biraz show olmuş 😂
Bgmbgmbgm Seymustafalya kanıtlanmış bişey bu👌🏻Ama bozayı aldıktan birkaç gün sonra içerseniz içindeki besleyicilik değerleri daha da artıyormuş..
nicu Seymustafalya doğumdan sonra ömür boza ve vefa boza bulduğum yerde hemen alıyordum. Aşırı etkili olmuştu bende tarçınla da bir harika oluyordu 😌 günde 2 bardak içiyordum 😬
GameProMom Seymustafalya evet boza çok güzel süt yapıyor, Geçtiğimiz eylül ayında doğum yaptım bütün kışım boza içerek geçti 😂
Sedacan2267 Seymustafalya yapar cok da guzel yapar yatmadan once 1 bardak icin ustune 2 bardak su icip yatin. Sabah da gene ayni