Sdilarapelit123 Oğlum 1 yaşında ve emerek uyuyan bir bebek. Gecede dolayısıyla çok sık kalkıyor. Gece besleme olayını tamamen kaldırmak istiyorum ama nasıl nereden başlıcam bilmiyorum. Yardım edebilir misiniz ?
NicoRobin Sdilarapelit123 rüya öğünü diye birşey okumuştum. Oğlunuz uyurken onu emzireceksiniz e uyanınca da aç olmadığını bildiğiniz için içiniz rahat sadece su verebilirsiniz. Bir süre sonra bebeğinize su için kalkmak anlamsız gelecektir yazıyordu