Kizlar merhaba moralim çok bozuk Tavsiye istiyorum . Bugün kızım 5 aylık oldu 3. Ayda ilk doz rota virüsü aşısı oldu bugün de 2. Doz vurulacakti aşıyı eczaneden aldık sağlık ocağına gittik orda hemşire vursun istedik fakat hemşire ben vurmam dedi doktora gittik bizi ilgilendirmez bu paralı asi kendiniz vurun dedi biliyorsunuz ki asi soguk zincir ürün yani vakit kaybetmeden buzdolabından cikarldigi gibi vurulması gerek eczaneden sağlık ocağına 5 dk sürdü sağlık ocağında doktorla ugrasmamiz 10 dk sürdü bizi ilçe sağlık müdürlüğüne gönderdi oraya gidene kadar da 10 dk geçti bu defa da oradaki sağlık çalışanları aradan yarım saat geçmiş biiz vuramayiz tekrar asi alın dedi simdi ben ne yapayım sağlık ocağı hemşire ve doktoru haklı mı haksız mı ? Tekrar asi aldık bu arada 300 TL çop oldu