Arkadaşlar bebeğim 2 ay 12 günlük. Son bir haftadır gaz konusunda sıkıntı yaşıyoruz; gaz damlası kullanmamıza rağmen. Kıpkırmızı oluyor çocuk. Uykuları da baya bozuldu. Ben zaman geçtikçe düzelecek sanıyordum. Bu hafta niye böyle oldu anlamadım. Yediklerimde değişiklik yok, dikkat ediyorum. Rezene de içiyorum ama anlamadım. Sizin bebekleriniz ne zaman rahatladı bu konuda. Bu arada erkek bebek benimki