Deletedmom02 canım benim oğlum sünnet olduğunda doktor bana sıyır dibine kadar yoksa yapışır demişti ben bir hafta sıyırdım sonra içim rahat etmedi doktora gittik meğer düzgün yapamamışım biraz yapşmıştı doktor kendi sıyırdı baya kanattı açtı bana da gösterdi baya baya dibe indirmek gerekiyor omdan olmustur sizinde yapım foktprun dediğini