Kutay_16 elinizle tutup yürütmeyin, hem sağlıklı değil gelişimi açısından. Heyecanınızı anlıyorum ama kendi kendine yapacak. Bize fiziksel bir olay gibi gelse de yürümek aynı zamanda anatomik bir olay. Kasları güçlendikçe deneyimleyecek endişelenmeyin.