Anakuzusuu Hipp kaşık maması alıp kullanan var mi bebeğim 5 aylık ve bir kavanozu nasıl yedirdiniz bir öğünde normal mama yerine onu mu verdiniz 🍭
ikizerkekannesi Anakuzusuu ilk defa yiyicekse hepsini vermeyin tadımlık olsun ben 8 ay civarı bir kavanozu yediriyordum ara öğün gibi
Gulcan1402 Anakuzusuu canım bir öğünde normal mama yerine onu ver çünkü doyuyo onunla zaten istemiyo ben öyle yapıyorum hala
dertlikerkenez Anakuzusuu merhaba bebeğim 5,5 aylık. Listemizde iklndi de meyve püresi , yoğurt(süt alerjisi var veremiyorum) veya kaşık maması var. Nası olsa püre yapıyorum meyve sanki daha sağlıklı olur gibi geliyor bana hiç kaşık maması vermedim.
Gozde2019ruzgar Ben 5 aylıkken baslamıstım canım emmedıgı ıcın kasık mamasına.bıraz sulu yaparsan yer artık baslayabılırsın.yogurtla baslasın daha ıyı olur aslında
ikizerkekannesi Anakuzusuu siz galiba kavanoz olanı aldınız kaşık maması toz da var onu sulandırıp içine istersen meyve falan karıştırıp veriyorsunuz ama kavanoz olanları ben direkt yediriyorum mesela armut püresi var onu seviyorlar siz ilk defa armut vericekseniz ondan 1-2 çay kaşığı verin mamadan 1-2 saat sonra verirseniz çok tok olmazlar oyüzden yemek için daha istekli olurlar