17 aylık 15 ayımdan beri ne formul mama nede ınek sütü sevmıyor arı mama sutlu muhallebılerı yemıyor peynır yemıyor hep ek goda corba turu seylerle beslenıyoruz hız ne yetsek ondan yoyor canım cok sıkılıyo buyuzden muzla bıskuvıyle denedım ama ısteöıyor tukuruyor benım gıbı olan varmı dertleselı. Fıkırleselım