Yagmur05 sağıp verirsen bebeğin biberonun kolaylığına alışıp seni emmeyebilir bence direk emzir her emzirme öncesi ve sonrası sütünden göğüs çevrene sür bu bi süreç emin ol bi süre sonra acimayacak inan ben göğüs acim sancimdan uyuyamazdim ama 2- 3.ay da geçti çok şükür çok fenaydim göğüs ucum hiç yoktu kız emerken hep ağlardı