16022019 Kızlarr kaç puan aldınız? Yerleşme puanımız ne? Ben hiç çalışmadan girdim TYT: 193 Yerleşme puanı: 254 bunların hangisi baz alınıyor gerçekten kafam çok karışık.Bilgisi olann🙏🏻
delibirhatun Ben geçen yıl girdim yerleşme puanınız baz alinir eğer bir bölüm olarak liseyi okuduysanız ve ilk girdiğinizde tercih yapmadıysanız o bölümü seçtiğinizde ek puanda verilır
16022019 delibirhatun bankacılık okumuştum lisede şuan işletme açıköğretim istiyorum. Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için🙏🏻