Dorika Arkadaşlar merhaba ocean 400ün üzerinde 4-10yaş çocuklara uygundur diye yazıyor? 2aylık bebeğim var eczacı kullanmayın dedi yine de aldım. Üzerinde öyle yazıyor gerçektende. Doktorlarınız ne dediler tecrübeli olanlar? Teşekkürler
Birgul Dorika iki aylikken kullanmaya basladik biz doktor onerisiyle hatta ben bazen unuttum vermeyi cok onemli unutma diye tembihledi doktorumuz
Dorika Ama kutuda ilaç üreticileri neden öyle yazsın menşei almanya. Madem öyle yenidoğan bebekler için falan da yazmaları lazım. Ama 4yaş ve üzeri diyor.
Drymsrl Dorika öyle yazıyor sidefer kan ilacında da öyle yazıyor dr a sordum onaylattım ben yanlış akdım diye düşünmüştüm evet öyle yazar bi sorun yok dedi
Ssd Dorika Buna benzer bir sürü takviye gıda, vitamin hatta ilaç var 4-10 yaş arası çocuklar içindir ibaresi bulunan ama doktorların 4 yaş altı çocuklara da verdiği. Dozunu düşürün diyorlar genelde. Güvenip kullanıyoruz. Hayırlısı bazen.
Gzdzeynep Dorika doktorunuz kullanın dediyse tereddüt etmeyin bence. Bebeklerde günlük doz miktarı 400 ünite oluyor ben de ocean kullanıyordum geçenlerde bir yaş kan tahlili yapıldı d vitamini demir düzeyi çok iyi olduğundan kullanmaya devam etmeyin artık dedi doktorumuz.
Gzdzeynep Dorika normal ağzının içine sıktım hep zaten ağzını açıyor görünce hemen dilinin üzerine sıktım
RundownMom Burada biri doktoruna sormuştu. Doktor ilacı piyasa sürmek için öyle yazmak zorundalar mı ne öyle bir şey dedi demişti