Tugbakybzc ya benim bebeğim 2 aylık . Bir bucuk ay günde 6 7 kere kustu ve emzirdikten sonra 40 dk dikmtutma yatarken dik yatırma falan ne gerekşyosa yaptım. Ama bir ara şurup kullandım ve dediğiniz gibi kıvamı arttırmıştı ve bebeğim onu kusmaya calışırken iyice rahtskz oldu ağladı hep huzursuzdu hemen bıraktım . Zaten şindi 2 aylık günden bi kere falan anca kusuyor. Zamanla geciyor yani kilo alımı iyiyse ilaca gerek yok bence