BerenDeren06 2 ay 12 gün önce sezeryan dogum yaptım ve hala kabızlık sorunu yasıyorum hic iyi degilim ne zamana kadar böyle sürecek..
birnarsever BerenDeren06 Canım doktoruna söyledin mi? Seni rahatlatacak hafif ilaç verebilir. Bide gün içinde bol su tüket. Hareket etmeye çalış. Bide saf zeytinyağı uyanınca 1 yemek kaşığı iç canım bana faydası olmuştu. Geçmiş olsun.
Deletedmom335 BerenDeren06 ilk etapta doktora basvur canim onun haricinde kayısı komposto yayla çorbası bol su kayısı meyve suyu tavsiye ederim yediklerine de dikkat et canim kabız yapacak yemeklerden uzak dur
BerenDeren06 birnarsever yok söylemedim 1 2 haftaya gecer diye ama cok uzadı artık bu durum tamam canım dediklerini dikkate alacagım sagol 😘
anneadayi BerenDeren06 doktorum bana duphalac vermişti kabız olursan kullan diye ben hiç kullanmadım 1 ay önce doğum yaptım. İlacı da aldım öylece duruyor 😬😬