Nurtennn Kızlar 3 gün sonra ilk sıçrama dönemine giriyormuşuz, 7 Haziran doğumluyuz. bizim gibi yeni girecek olanlar varmı birbirimize destek olalım zira çekilecek gibi değil 😁
Liderbey Nurtennn Biz girdik canım 23 Haziran doğumluyuz. Çözemiyorum ama gözlemlemeye çalışıyorum değişikliği. şuan uykuya dalamama problemimiz var zaten gazlı bebeğim sallayarak uyuturuyorum mecbur topuklarımı hissetmiyorum artık sallamayı bırakınca yerine koyunca uyanıyor. Siz de ne gibi değişiklikler var?
Burcem Nurtennn ben anlamadım bu atak dönemini şu an 2.Günümüz ve fırtınalı günler diyor ama atak öncesi güneşli günler diyordu resmen o zamanlar güneşimiz solmuştu daha kötüydük şu an daha sakiniz bide gazlı bi bebek ona rağmen maşallahımız var 😅 🤷🏻♀️
BusraG Nurtennn 1. Atak ne oluyor. Bizde 13 haziran doğumluyuz. Kolik bir bebek zaten. Ne gibi değişiklikler oldu ya da olur, zaten gözlemleyemiyorum :)
Nurtennn Liderbey ben programını kullanıyorum daha üç gün gözüküyor, bende gözlemliyorum uyku problemimiz var gündüz uyusada uyumasada gece 2 ye kadar uyumuyor, yalnızca benim kucağımda başka kimsede de durmuyor falan aşırı huysuz