Doktora gittik bugün 4 haftada 760 gram almış. 49 günlük bebeğim. Gündüzleri çok ağlıyor ve uyumuyor. Doktor az almış sütün yetmiyor olabilir mama takviyesi yapalım dedi. Günde 4 defa sütün az hissettiğinde doymadığını düşündüğünde ver dedi ama nasıl anlayacağım? Sizler meme mama olayını nasıl ayarlıyorsunuz? Yardımcı olur musunuz? Kafam karıştı.