Belissimo Merhaba hanımlar, bebeğim 3 ay 23 günlük. Bugüne kadar hiç göğsümden emmedi. Hep sağarak verdim sütümü.. ama artık son 3 gündür sütüm tamamen kesildi. Emzirmek gibi olmadı tabiki sağmak.. üzüldüm elbet ama doysun da nasıl doyarsa öyle olsun demekten başka çarem kalmadı. Ancak sorun şu ki 3 gündür bebeğimin dışkısı daha katılaşıyor gibi günden güne.. korktum.. acaba kabız olur mu. Yoksa bi geçiş aşaması diye midir...
Haticektrnc Canım sütü kesilip tekrar geri gelen o kadar çok kişi biliyorum ki burada. Süt için gerekli şeyler iç. Bak bende hep sağıp verdim 1 buçuk ay boyunca. Göğsümü almıyordu. Sütüm o kadar azalmıştı ki. Sonra silikon göğüs ucu aldım onu aldı ağzına onunla emdi bir süre ama o sıra da hep sağdım saatte bir sağdım ki süt gelmesi için beyne uyarı gitsin diye. Daha sonra silikon uçla emerken silikon ucu çıkarıyodum arada kendi göğsümü de emiyodu. Şimdi silikon uçsuz emziriyorum. Pes etme inşallah sütün geri gelir