Oglum bu günler de cok haraketli uyuturken 20 dk mi aliyor elleri kollari tutamıyorum. Uysal bi cocuk ama agirlasti da ayagim da sallıyorum. 6 ayina gircek .napcagimi şaşırdım. Kucakta durip gezmek istyor hep. Agliyor birakinca bana alıştı. Köy e gdcez kurbana orda esimle beni tanıyor ama napcam bakalim .degisik biyeri yadirgar mi bilmiyorum. Yani uyuturken bebeklerinizk nasıl ayarlıyor sunz?