45 gün oldu sezeryan doğum yapalı yapıştırma oldu dikişlerim ve 9 ay boyunca jilet vurmuştum koranadon dolayı gitmedim kuaföre evdede tek yapamadım şimdi bayram geldi eşim görevden geliyor (: birazdan kuaföre gidicem ağdayla aldıracağım bişey olurmu acaba korkuyorum:( baya da uzadı baya baya acısından değil korkum dikişlerime bişey olurmu acaba ? ve hemen vajinamın üstünde dikişler tüylerin çok olduğu yerde :(