Maller kullanıyorum, hem fiyatı uygun hem çok kaliteli, sağlam.. Alman malı.. Sallanma özelliği var, reflü yatağı pozisyonu var, ara katı var, kurulumu ve toplanması çok kolay daha ne olsun 😊 Kesinlikle tavsiye ederim. Gitti gidiyordan almıştım ama başka sitelerde de var.