SeverusSnape Elifinannesi04 2 doz için toplam 500 tl + 200 tl muayene + 30 tl uygulama ücreti vermiştik. Evet çok pahalı. Menenjitler daha da pahalı… Bu aşılar çok önemli aşılar umuyorum ki ücretsiz olur ve her çocuğa uygulanabilir hale gelir.
gozdeteacher Linaidilmom Ücretsiz yapmıyor. Siz eczaneden aldırıp sağlık ocağında yaptırabilirsiniz. Hatta ağızdan olduğu için evde kendiniz bile yapabilirsiniz. Biz öyle yaptık mesela. Ama pahalı aşılar. Devletin bu aşıyı neden karşılamadığını anlamış değilim. Riskli bi virüs. Keza menenjit de öyle. İşin içine para giriyorsa insan ister istemez farklı şeyler düşünüyor.
fistikcisahap 2020 güncel fiyat iki doz: 630 TL Özel aşıdır, sağlık ocağında yaptırabilirsiniz; ağızdan şırıngayla uygulanır. Genelde 3-5aylar da yapılması öngörülür. Ama her bebek için aşı takvimi farklı zamanlarda oluşturuluyor, Devlet aşı takvimi hariç!
Mirage91 Elifinannesi04 Biz muayaneye 270 aşıya 200 tl verdik çok memnunuz doktorumuzdan o yaptı. Paracı biri değil aşıları uyguna yapıyor
mirayilknurtolga Mirage91 muayene parası ve aşı parası toplamda zaten normalden pahalıya gelmiş sizin,aşıyı ucuza yapsa ne fayda🙈 Biz özel hastanede muayene 100 aşıya her yerdeki gibi 311 verdik. Her eczaneye de sorduk fiyatı 311 dediler.
mirayilknurtolga Elifinannesi04 rotarix yaptırıyoruz tek doz fiyatı 311 TL. 100 TL muayene ücreti ödüyoruz bir de özel hastanede. Daha 2.doz var. Bir de meningokok menenjit söylediler şimdi 2 farklı tip için toplamda 6 doz 3bin küsüre denk geliyor. Asıl o çok pahalı. Rota neyse de… 🥴
Mirage91 mirayilknurtolga sağlık olsunda gerisi gelir çünkü aşıyı yaptırmayıp çok pişman olan var. bakıyorum aşı 300 tl bizim doktorumuz 200 tlye yaptı