Stellaa Gulsahf sadece doktoru dinlemek lazm da iste insanlar susmuyo asla. Zayf olsa bu sefer de ac bu cocuk derlerdi 🤦♀️
nicu SeverusSnape doktorunuza danışın eğer bebeğiniz haftada iki kez balık yemiyorsa balık yağı kullanımı gelişim açısından önemli. Bizim doktorumuz balık yedirmiyorsan her gün bi çay kaşığı vermemi söyledi öyle başladık. 2 gün oldu Möller’s marka kullanıyoruz bi danışın sizde kan sonucuna göre verilen bir şey değil çünkü
SeverusSnape nicu biz balık seven bi aile olmadığımız için maalesef evimizde çok balık pişmiyor. Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Yarın bunu kesin soracağım. Belki iştahı da artar balık yağı sayesinde.
nicu SeverusSnape tabii biraz iştah aşısından da toparlar ne kadar etkisi yok densede düzenli balık yağı kullanımı gelişime destek olduğu için iştahta açar, doktorunuz gerekli bilgiyi verecektir muhakkak. Ben yardımcı olabildiysem ne mutlu, sevgiler 🌺
SeverusSnape Gnsl siyah üzüm ve yaş/kuru kayısı yapıyorlardı özellikle. En sevdiğim kuru siyah üzüm kompostosuydu. Süt anlamında çok fark etti bende gerçekten.
SeverusSnape nicu bugün doktoruna balık yağını danıştım, bu ay için vermiyorum önümüzdeki ay kontrolünde tekrar konuşuruz dedi. Balık yemiyorsa kahvaltılarına ceviz, fındık, badem ekleyebilirsin dedi ☺️
SeverusSnape Gnsl bir ölçüsü yok bildiğim kadarıyla. 3 litre suya ben az şekerli sevdiğim için 1 su bardağının 4/3ü kadar şeker koyuyordu annem. 1 paket sanırım 250g kadar siyah kuru üzümü de ekleyip kaynatıyordu. Şeker miktarını siz isteğinize göre ayarlayabilirsiniz. Bu biraz şekersiz oluyor, soğutup içiyordum sürekli :)
Zeynep2304 Stellaa benim kızımda aynıydı mamayla besleniyordu üstelik çok şükür obez değil boya gitti hareketlendikce verdi korkma bisey olmaz
Emine3018 Stellaa benim oğlum 19 aylık ve 6 aylıkken maşallah 12 kiloydu sağlık ocağı ebesi artık sinirler imi bozuyor du 6 aydan sonra durdu boy atıyor kilo almıyor su an hala 12 kilo ve bu ara 11 e kadar düştü diş döneminde demem o ki hiç takilma maşallah sütün yağlı demek ki sonra ne kilo kalıyor ne bişey almıyor lar sonra sinda
funca Stellaa anne sütü obez yapmaz. Bana da 3 buçuk aylıkken 6 aylık kilosuna ulaşmış emzirme aralığını uzat dedi doktor dinlemedim ve sık sık emzirmeye devam ettim. Büyüdükçe hareketlendikçe kilo milo kalmıyor.
nicu SeverusSnape önerim yinede kendiniz araştır özellikle Uzm. Dr. Ali Fuat Serpen’in instagram sayfasına bak cidden çok önemli bir besin kaynağı olduğunu anlayacaksınız bebekler için balık yağının. bazı doktorlar daha erken dönemlerde mesela 11.ayda başlatıyor. büyüme ve zeka gelişimi için haftada iki kez özellikle somon balığı yemesi çok iyi olur. Yemiyorsa balık yağı içip o besin değerini alması şart beyin ve göz için. Ayrıca balıktaki omega ile cevizde ki omega aynı ölçüde değil cevizi kim bilir ne kadar miktarda yemesi lazım ki günlük EPA ve DHA değerini alabilsin. Yinede tercih sizin tabii ki 😌
SeverusSnape nicu çok teşekkürler açıklayıcı ve bilgilendirici yorumlarınız için 🙏🏻 söylediğiniz doktoru ve balık yağını hemen araştıracağım. Sevgiler❤️