Ya şöyle bişey oldu ateşi vardı doktora götürdük kan ve isdar kültürü testi yaptılar. Pipisinden ince boru gibi bişey saldılar baya soktular içine onda çok canı yandı hayla onun acısı mı bilmşyorum çişini yaparken mi canı yanıyor diye düşünüyoeum. Çünkü onu yaptıktan sonra gece yarısı ağlayarak uyanıyor öncesinde yoktu sizce ondan olabilir mi