bgm_01 22 nisan dogumlu benim oglumda ellerini yumruk yapip emiyor sürekli tükürük cıkariyor hafif hiriltisi var bogazina tükürük kacincada oksürüyor
acikahve nilosaydn İlk 2 atak dönemini kolikten anlamadığım için 3. Atağı anlayarak yaşadık 😂. Sizde nasıl?
nilosaydn acikahve valla benımkı uc aydır ılk defe böle oldu ya.. bırden aglıo emmek ıstemıo ıstahı cok acıktı cok emerdı sımdı az emıyo .. eskıden atakmı vardı dıyesım var 😂😂😂
acikahve Heide Bizde ya memede ya kucakta uyuyoruz. Nasıl olacak bilmiyorum. Uyku eğitimi veriliyor 4.ayda ama çok uzun ömürlü olacağınıda sanmıyorum. Diş çıkarma evresinde bozuluyor o düzen diye duydum. Uyku çok sıkıntı 😔
Merve3420 acikahve aynen benimkide öyle bazen de iki elini sokmaya çalışıyo email te kullanmyruz biz bide
acikahve nilosaydn Muhtemelen atak sonrası düzelecektir. Bence eskiden atak yoktu 😂. Bunlar hep folik asitten kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
Dilhunizade acikahve bebegimin beslenme ve kilo sorunu dışında hic birşey umrumda değil bu aralar 🤦♀️ anne olmak çok zormus 🖤 bu arada yaklaşık 10 gündür kucakta yatıyor bizim oğlan. Nerden alıştıysa anlayamadım.
Oyku34 11 nisan doğumlu oğlum kayra gündüz uykulari cok az gunde en fazla 1 2 saat uyur o da 10 15 dk halinde elleri ağzinda sürekli salyasi cok fazla akiyo püskürtüyo aguluyo guluyo bol bol ama sesli değil cok fazla ilgili istiyo hep konusalim onunla ve kucak delisi gozumun icinr bakiyo beni al al diye :)))
Edakykun Oyku34 bizim de 11 Nisan gündüz uykuları çok güzeldi ama bır ıkı gündür pek uyumuyor nedense
bjkesra1903 acikahve 24 Nisan 🦋 Hiçbir sıkıntımız yok çok şükür sakin bir bebeğim var 2. Ay aşımızda da bir problem yaşamadık sadece çok fazla uyudu keyfi yoktu o kadar 🙏🏻 Şu sıralar saatte 1 emmek istiyor.. Kilo ve boyu 5. Ayda olması gereken seviyeye gelmiş dedi doktor kontrolde. Sürekli salyası akıyor küçük oyuncaklarımız var durmadan ağzına götürüyor onları atınca da parmaklarını 😁 gündüz uykusu azaldı gece uykumuz dengeli ilerliyor
acikahve bjkesra1903 Bizde 2.ay aşısında baya ateşi çıktı. Sabah 7’de anca düştü ateşi. Sıkıntılı geçirdik o geceyi. İnşallah söz dinleyen bebek olurlar aylar içersinde 😊
bjkesra1903 FerahKuzum evet birini emerken diğerine süt iner derler ya cidden öyle oluyor zaten akıyor genelde hemen 😅
nilosaydn acikahve valla olablır eskıden yoktu sımdı var.. demekkı bı sbeebıde var yenı nesıl çocukların böle olması durup dururken degıl cok onemlı bi soruna parmak bastık :)
Dilhunizade acikahve 3 ay 3 günlük. 24 nisanda 3.200 gram doğdu 23 temmuzda sağlık ocağında kontrolümüz vardi 6.400 gram çıktı ama iki hafta once sağlık ocağındaki doktor az dedi ve cok üzülmüştüm.
bjkesra1903 acikahve yaaa kıyamam 🥺 amin inşallah 🤲🏻 Allah hepsine güzel ömürler nasip etsin inşallah 🦋
iki_prens_annesi_ acikahve 1 nisan 2020 dogumluyuz 3 ay 36 günlük henüz hala dönmedi cabaliyo ama agular bağrişlar havada ucuyo egzama sorunumuz dışında onemli bi sorunumuz yok cok sukur havalar sicak ama evim serin benim 4 ay asimizi bayramdan sonra yaptiricaz
acikahve iki_prens_annesi_ 2.ay aşılarında ateş oldu mu? Şimdiki aşıları 2.dozları olacak ya o gün bize de haber verirseniz sevinirim. Gecenizin nasıl geçtiğine dair 😊
serebro 24 Nisan. Gündüz uykularımız çok fena ya sürekli uyanıyor 🙄 birde çok terliyor az emiyor ama kilo alimimiz vs ıyi olunca yetiyor heralde diyip zorlamıyorum.
acikahve serebro Saat tutup uyutmayı denediniz mi hiç? Bizimde öyleydi saatli yatırmaya başladım biraz daha iyi gibi durumumuz
Candy1907 Bizim de 8 Nisan, ikizlerim var ☺️ biz de 3.ayda rota ve menenjit aşılarının 1.dozunu yaptırdık. Bu ara iştahsızlık bizde de var, uyanıkken pek yediremiyorum uyurken veriyorum ben de ☺️ eller sürekli ağızda bizim de 🥰
acikahve Candy1907 Esas sizin işiniz zordur. Ben biri için ne yapacağım böyle diyorum. Siz ne durumdasınız? 😊
FerahKuzum Candy1907 menenjit ateş yapıyor mu yaa çok endişeliyim 😑 ben 7. Ayda başlıycam menenjite inşallah dha var ama gerginim 😁