Merhaba kızlar oğluşum 15 aylık 1 yaşına kadar biberon almadı su içiremedim hiç bardakla kaşıkla falan sonra alıştı biberona su içmeye başladı şimdide sürekli su içiyor gün içerisinde. 260cc biberonu var gündüz 4 tane falan bitiyor gece de uyandıkça emmek istemiyor su içiyor gece 3 4 kere bez değiştiriyorum uyanıyor altı ıslak oldugu için normalde 1 kere kaka yapardı günde 4 kere yapıyor bu fazla su içmesi zarar verir mi ya hastaneye gitmek istemiyorum virüsten de korkuyorum kilo almasını falan engelleyecek diye yedigini çıkarıyor hemen çünkü ne yapmam lazım ya bi akıl verin