aabbcc123 Merhabalar 16 aylık oğlum var bize seslenirken yada tek kelime söylediğinde normal ses tonuyla konuşuyor ama uzun bir şeyler anlatırken sesini incelterek konuşuyor 😂 geçici bir şey midir yada yaşayan var mı ? Sanırım beni taklit ediyor ben onu severken sesimi incelttiğimi farkettim . Sizce ne yapmam lazım yada üstüne düşmemem mi gerekiyor geçici bir durum mu yaşayan var mıı ?☺️
Dunyamsensn2008 aabbcc123 Normal benim oğlumda 16 aylık ben herhangi bir nesneye hangi ses tonuyla konusuyorsam oda aynısını yapıyor.Cok tatlı oluyorlar bence. 😊 Hergün yeni birşeyler öğreniyorlar sonuçta .
210796 Bencede taklit ediyor😂bir akraba çoöuğunda görmüşdüm.kaynanam oğlumu nasıl sevdiyse aynı ses tonuyla aynı tür sevdi
aabbcc123 Daha çok küçük olduğu için geçici olduğunu düşünüyorum şuan tam taklit dönemi ama geçici midir acaba 🙄
Deletedmom14 aabbcc123 çocuklar bayiliyo bu duruma .oğlum 9 yaşında hala bazen yapar. Uyarmazsanız uzun sürer ama geçmesi. Arkadasimin oğlu yaklaşık 1 sene bebek gibi konuştu. Uyara uyara zor duzelttiler
aabbcc123 Deletedmom14 yaa ben de çok korkuyorum kalıcı olur diye şimdi küçük sevimli geliyor ama büyüdüğünde çok normal gelmiyor maalesef 🙄
Deletedmom14 aabbcc123 aynen öyle siz onunla büyük biriyle konuşur gibi konusun, gerekirse uyarın düzeltmesi için. Sonra düzeltmek daha zor oluyor. Komik konuşuyor diye gülüyoruz, onlar da alışkanlık haline getiriyor
aabbcc123 Deletedmom14 benim oğluma da bir şeyi yapma dersen daha çok yapıyor onun için ben düzgün konuşmaya dikkat edeceğim inşallah düzelir teşekkür ederim ☺️
aabbcc123 Dunyamsensn2008 normal bir kelime söylerken yapmıyor zaten sadece kendince uzun uzun bir şeyler anlatırken yapıyor evet şuan tatlı geliyor biz de güldük falan ama ben kalıcı olmasından endişe duyuyorum o yüzden sordum ☺️
3310umbozuk Gülerseniz hep yapar, bide çocuklarla düzgün konuşmak gerek neyi duysa onu taklit ediyor çünkü, anne karnındayken bile düzgün konuşmak gerekiyormuş
aabbcc123 3310umbozuk kesinlikle doğru ama istemsiz severken yapıyormuşum oğlum böyle yapmaya başlayınca farkettim daha dikkat edeceğim düzgün konuşmak gerekiyor teşekkür ederim ☺️