elfhuma19 hayır benim kızım 2 yaşında d vitamini hiç kullanmadım ve gerekte görmüyorum açıkçası özellikle yaz zamanı balkona çıkarın 12 ile 13 arası 10 dakika güneş direk temas etsin kapanır bir iki aya kadar korkacak hiç bir şey yok normalde 18. Aya kadar kapanıyor ama bu genelde böyle bazı bebeklerin gelişimi farklıdır 20. Aydan sonrada kapanabilir bunda korkacak bir durum hiç yok doktora götürebilirsiniz tabiki isterseniz ama benim eşim aile hekimi ve biz pek önemsememiştik 20. Aydada kapandı zaten 2 yaşına kadar kapanmazsa yani 24 aya kadar o zaman endişelenirsiniz