merhabalar. bebegim 3 ay 17 günlük. bayramdan sonra calismaya baslayacagim malesef:/ bebise annem bakicak neyseki ama onunda ayaklarinda sikinti var. bebegim kendi uykusuna dalamiyor ve uykusu da cok hafif. 2 saat uyutmaya calisiyorum kucakta 20 dk anca uyuyor gündüzleri. elektrikli ana kucağı mi alsam acaba diyorum ama onlar da genekde 9 kgya kadarmış. bebegim 5300 kg zaten. gunduzleri kendi basina oyalanmasi icin ne yapmam lazim. kucakta durmak istiyor tum gun. annem de o kadar alamaz kucagina 😔