Eymenalpinannesi Bebeğim bir aylık her iki göğsümden de emziriyorım aslında ama sağ göğsüm şiş ve büyük sol göğsüm ise daha yumuşak ve sağ göğsüme göre küçük ne yapmam lazım ikisinde de süt var ama iki göğsüm arasında kocaman bir fark var diyebilirim
yerlersenietipuf Eymenalpinannesi benim de sag göğsüm büyük ne kadar emzırsemde hala şiş duruyo sola göre
ZMK Eymenalpinannesi benimd eöyle çok normal ikiside çok dolu olmasına rağmen biri hep daha büyük şiş
Meralvedatazer Eymenalpinannesi benimki de öyle canım ama emzirmeden önce de bende sağ ve sol arasında fark vardı zaten
Eymenalpinannesi ZMK acaba her emziren kadında öyle mi diye sorgulamaya başladım 🙈dışarıya çıkarken Kıyafetleri bile belli oluyor biri kocaman diğeri küçücük duruyor 😏😫
Eymenalpinannesi TugbaErdem sol göğsünü emzir devamlı düzelir dedi bi abla ama işe yaramadı 😒bilmiyorum ne yapıcaz