Arkadaşlar merhaba acil bir konuda yardımlarınıza ihtiyacım var. Bebeğim 16 günlük sezeryan olduğum için sütüm az geliyor doktor holle marka mama verdi. Bebeğime çok iyi geldi gaz veya kabızlık yapmadı hiç. Mamaya ek emziriyorumda. Sorunumuz şu ki dün ben tamamen unutarak kuru fasulye ve kuru soğan tükettim bebeğim 6 saat uyumadı gaz sancısından ne yaptıysam ağlamasını durduramadım mamayı bile kabul etmedi. Anne sütünden yenilen gıdanın etkisi ne zaman geçiyor aranızda bilen var mı. Bebeğimi emzirmek istiyorum ama çok korkuyorum gazı olursa diye. Lütfen yardım.