Kızlar merhaba, bebeğim ilk ay 1200 gr aldı. 2. ayında 800 gr aldı. Şu an 2 ay 12 günlük ve kilo almadığını düşünerek sağlık ocağında kilosunu tarttırdım ve sadece 100 gr almış. Bu bir hafta hep günde 7-8 kez yemyeşil kaka yaptı. Daha öncelerde gün aşırı kaka yapardı ve sarı renkte olurdu. Sadece anne sütü ile besleniyor. Son hafta eşimin annesine gittik, çok rüzgarlıydı üşütünce mi yeşil kaka yaptı demiştik. Aslında aç olan bebek uyumaz derler. Bebeğim hep güzelce uyudu. Önceden çok ağlardı bu hafta ağlamadı biz de oranın havası iyi geldi demiştik ama sadece 100 gr almış. Çok üzüldüm. Ne yapacağım bilmiyorum.