AdasuAnnesi Merhaba anneler kızım 3 gün sonra 7 aylık olcak ama hala gazdan kurtulmus degiliz malesef uykularından cok sık uyanıyor inleyerek karnınıovalıyorum gazinı cıkarıyor tekrar uyutuyorum 1 saat sonra yine aynı malum havalar cok sıcak corap vs giydirsemde kendi cıkarıyor bunu nasıl önlemeliym bilmiyorum önerilerinize acıgm ..
Deletedmom_50 AdasuAnnesi doktorunuza danışarak, uygun gördüğü bir gaz damlası, probiyetik başlasanız… Ben çok faydasını gördüm. Bir de gece beslemesine devam ediyorsanız, doktorunuz aksini söylemedikçe artık bırakabilirsiniz.