Prenses-annesi1 2 aylık kızım var ve gaz sorunu çok fazla ağlayarak ıkınarak uyanıyor son zamanlarda ilk başta relactaz kullandık hiçbir işe yaramadı şimdide zinco kullanıyoruz onunda pek işe yaradığı söylenemez yokmu en etkili olucak bir gaz damlası
Arasannesi Prenses-annesi1 tek basına tam etkı alamazsınız yanına baska damla olması lazım bırbırını tamalayıcı.bız relactaz+bıogaıa kullanıyoruz.kac defa gaz yüzünden acillik olmus bır bebek annesıyım tam etkıyı bu sekılde aldık hıc gaz sorunu kalmadı
Hlldnmz Bende zinco kullandım işe yaramadı İnternette araştırdım - nurse harweys- kullandım o kadar etti etti ki çok memnun kaldım.
Arasannesi Prenses-annesi1 yok bır zararı yok faydası var.hıc bır yan etkılerı vs yok içerikleri de temız dogal.doktora da danısabılırsınız.zaten bırı probıyotık dıgerı gaz damlası olacak sekılde 2 damla kullanılıyor.bunlardan herhangı bırını tek basına kullandıgınızda tam etkı etmıyor gaz sorunu çözülemıyo.bırı annenın yedıklerınden gelen gazı dıgerı anne sütünü sindirebılmesı ıcın kullanılıyo
Esra_Deniz Prenses-annesi1 bio gaia gaz damlası değil. Bağırsak bakterisi. Bebeğin bağırsaklarında yeni yeni oluştuğu için ve sindiriminde yeterli olmadığı için destek olarak verilen bir damla ve kesinlikle müthiş bir şey. Diğer damla gaz giderici olarak kullanılıyor. Katılıyorum. Gaz problemi olan bebekler bio gaia ve bir gaz damlası ile beraber desteklenerek kullanılmalı.
rabia22 Prenses-annesi1 gaz damlası değil bitkisel şurup aguline vermiştim canım ben işe yarıyor doktorumuz vermişti kullandım çokta memnun kalmıştık düzenli vermek ve tam miktar vermek önemli sadece 🤗 şifa olsun
acikahve Prenses-annesi1 Biz günde 4 sefer 7 damla Sab Simplex ve 5 damla BioGaia probiyotik veriyoruz. Belirli saatlerde yani düzenli kullanıyoruz. Çok faydasını gördük. Kolik sancıları kesildi. Biraz daha sabır hareketlendikçe azalacak.
Masal51 Prenses-annesi1 ress tiryak bitkisel surup sifa kimya dye geciyor aninda gecirdi benm kizimda 2 aylikken catliyodu onun sayesinde kurtulduk
Esra_Deniz Prenses-annesi1 bir de bio gaia alırsan günde bir defa 5 damla veriyorsun sonraki ilk kakası yeşilimsi sarı çıkıyor. Sonrakiler sarı çıkıyor. Korkma yani yeşil yaptı sorun mu var diye. Normal bir durum. Ben ilk Sab simplex kullandım. Sonra nurse harveys’e geçtim. Nurse daha iyi geldi ama ikisi de kesinlikle bitirdi diyemem. Gaz damlasının etkisi bebekten bebeğe değişiyor. Gaz damlasına kendin ve doktoruna danışarak karar verebilirsin ama bio gaia kullanmanı tavsiye ederim :)