Aptamil prosyneo, hipp ve similac kullandık her üçü de kabızlık sorunu yaptı.
diğer mamaya alışana kadar yani 2-3 gün çok iyi gidiyo hah diyosun aradığım mamayı buldum gaz yok kabızlık yok ama sonra yine aynı sorunlar kaldığı yerden devam ediyor..
Artık gaz sorunu bittiği için aptamil prosyneo’ya geri döndüm..
sezaryen ile Doğan bebekler için üretilen bir mama gerçi fiyatı da diğer mamaların 2-3 katı ama inan bana değer ben çok memnunum..