Anneler , bebeğim 10 günlük dünden beri sürekli emme istiyor ilk hafta emerken uykuya dalıp mememi bırakıyordu şimdi öyle değil ben çekmek zorunda kalıyorum .Bir de gaz çıkarmayı emdikten hemen sonra mı yapıyorsunuz , ve en etkili gaz çıkarma yöntemi keşfeden oldu mu ??? İlk bebişim tecrübesizim .☺️