Busra1134 benimde kızım 2,5 aylık 20 günlükken başladı sabah akşam sürekli ağlıyordu gece 2-5 arası uyurdu sonra yine devam. Biogaıa ile zinco damla kullanıyorum. Zinconun faydasını baya gördüm 8 saat ara ile 4 damla kullandım. Arabada gezdirdim, bebek arabasıyla gezdirdim, salladım ayakta kucakta salladım, salıncak yaptım ama hiç bişey fayda etmedi. Kolik bebek müzikleri hiç bir işe yaramadı. En sonra yatağın üzerine oturup kucağıma alıp zıplayarak çözümü buldum bide YouTubeden amme suresini açıyordum, arkasından nazar duasını açıyordum ve sakinliyordu. Şimdi yavaş yavaş azalmaya başladı çok şükür. Ama sabredin kesinlikle geçiyor çok zor. Günlerce ağladım o ağladı ben ağladım ağlayarak uyuya kaldığımız günler çok oldu. Ama sabredin geçiyor. Bu sefer başka bir sorun başlıyor o yüzden gönlünüzü ferah tutun❤️