Nazanelisa canim benim oglum da oyle.2.ayından sonra misal günde 6 kez uyuyorsa bu 6 kezin toplamı 1 saat 20 dk idi.sayesinde saatlerle ,dakikalarla o kadar haşır neşir olmuştum ki iş yapmama engel oluyordu çunkü.gece de uyurdu.hala da öyle çok şukür.bazı çocuklar hakkatten gündüz uykusu sevmiyor.gece uyuyor ya varsın gündüz az uyusun.ben de o yattığı 20 şer dakikada ne yapabiliyorsam parça parça yapıyorum.anlıycağın ben çare bulamadim.zaten sonra gece de iyi uyuyunca caresine bakmadim.kalan iş olunca da gece hallediyorum çünkü.şuan 5 ay 6 günlük.ha bu arada bize banyonda fayda etmiyor.banyodan sonra yattığında en fazla 35 dk.