Ezel 7 ay 25 günlük. Bu hafta ard arda 2 ön dişini patlatı,ilk dişte sadece mız mızlandı. İkide asıl kıyamet başladı. Dişi patladı ama iyice bozuldu çocuğumun uykusu. Sürekli ağlıyor. Gece ağrısı var diye şurup verdim uyudu 😰 size sormak istediğim ise diş patladıktan sonra rahat etmez mi? Yani başka hiç bi belirti yok. İshal dışında oda günde 4 kere filan dişten diye düşünüyordum ama mukuslu gibi. Alerji yapacak farklı bişey vermedim. Atak diye düşünmüyorum çünkü Ezel doğdu doğalı huysuz bi bebekti. Hep ağlar kucak isterdi. Gece kalkıp gözleri kapalı ağlıyor. Doktora götürsem sadece ağlıyor başka bişey yok. İshali geçmezse götüreceğim o ayrı. Bide başka dişi şişmemiş kontrol ettim. 😰😔