Kuzeyliya Eternity ben ikinci bebeğimde hiç yaşamadım ama hemen hastaneye zeytinyağı getirtmiştim sürdüm emirdim 2 gün sonra bıraktım inşaAllah sizin de çok rahat olur 🤲🏻
Kereminannesiii Zeynebimmm000 lansinoh ve garmaston pomat kullanabilirsiniz. Birde gümüş kapağın çok faydasını gördüm
Pink35 Zeynebimmm000 Malesef doğru emzirmedikçe hiç bişey fayda etmiyor. Bizde bugün 20 günlük olduk yeni yeni doğru kavramaya başladı bebeğim. Bende ağlayarak emzirdim ama acı giderek azalıyor ne olursa olsun emzirmekten vazgeçmeyin allah yardımcınız olsun😔
AyseAlper Benimde göğüsucu yaram olmuştu zeytin yağı sürdüm kabuklanma geçene kadar birde sütümü sadece göğüs ucuma sürdüm ve kurumasını bekledim 1 haftada geçti tavsiye ederim
TubaBenay Zeynebimmm000 canim benimde ayniydi herturlu kremi kullandim olmadı,gumus kapak iki günde gecirdi
Harikara Zeynebimmm000 en iyisi E vitamini hücre yeniliyo her emzirmeden sonra sürün kapsül şeklinde iğneyle delip sürülüyo bidahaki emzirmede temizleyin çok faydasını görürsünüz :)
TugceDoruk Zeynebimmm000 kesinlikle gümüş kapak ben ilk bebeğimde çocuğun ağzı kan doluyordu yaradan emxiremedim bıraktı ikincide araştırdım gümüş kapak kullanmaya başladım yara olmadı 25 günlüğüz bizde
Edauu Zeynebimmm000 hepimizin aynıydı bence gümüs kapak al ve sagma makinam varsa sag cok iyi yumusatıp iyilestiriyo bence ben oyle gecirdim, bide lansion felan kullandım gümüs kapak cok iyi geliyo