Selmayusuf Bugün oğlumun doğum günü 2 yaşında artık. Tecrübeli anneler bizi neler bekliyor. Gelişimi için neler yapabilirim.artık bazı şeylerin farkında ve kolay kavrıyor. Büyüyor olması beni heyecanlandırıyor. 😁🥰🙈
Deletedmom335 Selmayusuf bizim de az kaldı 1 hafta falan var ama 2 yaş sendromuna erken girdik çıldırıyorum diyebilirim
Deniziincani Selmayusuf hayırlı olsun nice mutlu sağlıklı yaşlara 2 yaş sendromu her neyse o War inşallah kolay atlatrsnz darısı başımıza 🙋
ZeynepinAnnesi19 Ikrazumra19 bana bazı şeylerin az da olsa kolay olduğunu soyleyın ne olur 9 buçuk aylık ve çok yoruluyorum en yemek yiyebiliyorum ne çay ne tuvalet hepsi çok zor üstelik çok hareketli oyuncaklar ilgi alanı değil tırmanma tutunup yürüme bi yerleri karıştırma 🤷🏻♀️ Ve iştahsızlığı asla ağzına birsey almaması cabası
Selmayusuf Ikrazumra19 allah bağışlasın canım. Biliyorum seni. Bir bebeğin daha olmuştu herhalde. O nasıl iyi mi ??
Ikrazumra19 ZeynepinAnnesi19 elbette o dobemlere gore daha klay en azindan ben kendi kizim adina konusuyum yani birlikte uapiyoruz cogu seyi
Selmayusuf Deletedmom335 aynen 17-18 aylık dan beri başladı bizde. Çok agresif sebepsiz çığlık ve ağlama. Bide iştahszlık
Deletedmom335 Selmayusuf dediğiniz gibi istahsizlik cabasi beni parçalıyor babasının kulakları yara içinde her yerimi ısırıyor insan içine çıkamayacak duruma geldim diyebilirim kafamın içi alnım yüzüm dis izleri ne yapacağımı şaşırmış durumdayım o kadar stres yaşıyorum bu durumdan kaynaklı anlatamam
Selmayusuf Ikrazumra19 allah bağışlasın sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah. İki evlat nasıl bir duygu 🙈🙈😁
Selmayusuf Deletedmom335 ya ısırma konusu bizde de var. Bazen oyun oynuyor bi anda oyuncaklarını bırakıp gelip beni ısırmak istiyor oyun yapıyor. Çok sık yapr oldu bide. Ben yapma etme deyince daha çok yapıyı
Deletedmom335 Selmayusuf umarım normaldir ben dayanamaz oldum artık ister istemez sinirleniyorum en hassas oldugum saçlarım dişlerinin arasına takip çekiyor bütün ağzı saç kopuyor elleri saç bir tane vuruyorum moralim bozuluyor sonradan yapma desem de anlamıyor sesimi cikartmasam da yapıyor sinirlerim alt üst olmuş durumda
Ikrazumra19 Selmayusuf amin cok tsk ederim valal guzel bi duygu xok sukur ama cok yorucu inanin bazen parmagimi oynatacak halim kalmiyor
Selmayusuf Ikrazumra19 yeri geliyor tek çocuk da da öyle oluyor da yine de hamdolsun iyi ki varlar. 🥰 bende düşünüyorum allahım hayırlı bir vakitte nasip eder inşallah.
Ikrazumra19 Selmayusuf insAllah canim rabbim gonlune gore versin aynen canlari sag olsunda bir sekilde buyurler