Gerçekten artık çok yoruldum 9 aylık bebeğim var ve ben neredeyse 5 aydır mamayı zorla yediriyorum kaşığa sıkıp sıkıp içiriyorum geceleri tam bir kâbus asla içmiyor uykusunda bile reddetti önceden similac içiyordu mamayı da değiştim şimdi sma içiyor bu mamayı nasıl yedirebilirim hero baby kaşık maması yiyor gün içinde onun içine katabilirniyim katsam kaç kaşık veya nasıl of gerçekten yazarken bile ağlıyorum başka türlü nasıl değerlendirebilirim 😭 Bebeğinize günde kaç öğün yediriyorsunuz kaç saatte bir yiyor lütfen bana yardımcı olun