Yeniann3 benimde kayınvalidem aynı şeyi söylüyo
ne ishal yapıcak bisey yiyorum, nede terliksiz geziyorum
ben kar yağdığı zaman bile çorap giymem hiç böyle olmuyodum, doğumdan beri hep karın ağrısıyla gidiyorum lavaboya
sebebini çok merak ediyorum valla