Aselimmm47 Kızlar bir türlü kendime göre bir şey bulamıyorum emzirmeden dolayı. Yeni doğum yaptım kilo ve basen de var. Siz nereden giyim alış verişi yapıyorsunuz doğum sonrası ve emzirmeye uygun neler ve ve nereden aldınız?
iki_prens_annesi_ Aselimmm47 eliza modada gogus alti önu dugmeli fermuarli elbiseler var uygun fiyatli
Deletedmom_36 Aselimmm47 emzirmek icin ozel bir kiyafet almadim genel olarak bol giyiniyordum zaten yukari cekiuorim kolaylikla ve emziriyorum ☺️
bebekzeynep Aselimmm47 bende ya önü düğmeli giyiyorum yada bol tunik canım emzirme sütyeni takıncada rahat oluyr
mavilimsi Aselimmm47 ben çoğu kıyafetlerimin göğüs kısmin terzide gizli fermuar yaptırdım çok da rahat ettim
bebekzeynep iki_prens_annesi_ bu siteden alışveriş yaptn mı hiç canım ürünler nasıl ucuz olunca tereddüt ettim ben
Simi Ben büyük beden tunik alıyorum, önceden önü düğmeli olsun diye uğraşıyorum o da düğmesi açıp kapatmaktan kendiliğinden açılıyor derdi oluyordu. Şimdi geniş önü Düz alıyorum.
iki_prens_annesi_ bebekzeynep evet 2 3 defa yaptim gayet guzel sadece rengin tonu bazen farkli geliyo
Aselimmm47 bebekzeynep emzirme sütyeni rahat mı ben atlet olanından alayım diye düşünüyordum ama gögüs ler çok sarkık durur diye tereddüt de kaldım
FerahKuzum Alldaycharm dan alıyorum. Bol kıyafetler tercih ediyorm kilom var ama s beden olabilecekleri alıyorm ki zayflaynca da giyebileyim 😊 önü düğmeli fermuarlı şeyler alıyorum olmasa da kendim gizli fermuar dikiyorum.
Betull28 Aselimmm47 önü fermuarlı düğmeliler çok rahat canım valla bi beden büyük alıyorum bol olsun diye