Omerinannesi342 Bebeğim Sallanmaya alıştı arkadaşlar sadece salıncağında uyuyor sünger aldım altına ama ne kadar sağlıklı olabilir ki. Yatağını hiç sevmiyor uykuya dalınca yatırıyorum yarım saat veya bir saat sonra uyanıyor. Ne yapamam lazım akıl fikir verin lütfen
Aselinannesii6 Omerinannesi342 gözünü kapatınca hemen almayın biraz dalsın öyle koyun yada salıncağa battaniye serin müslin onun üstünde uyusun uyutunca battaniye yi kenarlarından tutup yavaşça beşiğine bırakın benim.kızım da bir iki kere anakucsginda uyumuştu ben öyle yaptım
sedalala Omerinannesi342 niye yatağına yatırıyorsunuz ki, nerde rahatsa orada uyusun bebiş :) sonra çok huy değiştiriyorlar zaten. Bence bırakın inatlaşmayın hiç.
Omerinannesi342 sedalala inat değil ki canım sırtları ağrıyor belli salıncakta da dönemiyor hep sırtüstü