Doktorum bana 1 ay dolunca tak demişti ben dayanamadım 15 günlük falandı sanırım taktım fakat dikişlerime baskı yapmışım çok agrımstı geri bıraktım 1 ay dolduğunda taktım agrımadi.. ilk günlerde takan arkadaslarımda olmus sorun olmamis sizde denetim ağrı hissederseniz brakırsınız