Oglusm 2 haftadır gecmek bilmedi göğüsümün içinde ki sertlik bide göğüs ucuma yakın özellikle aksamları cok ağrıyor doktora gittim antibiyotik içiyorm ama gecirmedi cok sıkıldım bu durumdan yokmu bi gecirme yöntemi😭😭😭
Dryadm Oglusm emzırme danısmanı mastıt için streçle goguslerı sarıyordu fazla süt üretimi olmasın dıye
11122011sm Benim de sol göğsüm mastit olmuştu bebeği yarım saat emzirdikten sonra sürekli bir leğene sıcak su doldurup göğsümü onun içinde bekletiyordum elinde sağıyordum iki günde faydasını görmüştüm..
11122011sm Kişiden kişiye değişiyormuş sanırım bazı kişilerin süt kanallarını sıcak su bazı kişilerinkini soğuk su açıyormuş diye duymuştum, doktorunuza danışın isterseniz yanlış bir şey söylemiş olmayayım.
Durunisamm Canım benim de ilk doğum yaptığım zaman bebek yeterince emmediği için göğsümde mastit olmuştu ve çok ağrı yapıyordu Lahana aldırdım eşime buzdolabında beklettim ondan sonra göğsüme koydum hem şişliğine hem ağrısına çok iyi gelmişti bir dene istersen
Oglusm Durunisamm Evet lahanayı denicem bide sürekli o göğüsümle emziriyorum ama yinede gecmek bilmedi🙄
Eymnelf Oglusm benim de öyleydi sıcak su lahana falan fayda etmemişti sadece sağmak iyi geldi hiç durmadan yarım saat sağım yapıyordum ancak öyle geçti yani zorlu bir süreç emzirmeden sonra mutlaka kalan sütünü boşalt o yüzden tıkanma oluyor