Selam kızlar cuma günü sezaryenle oğlum dünyaya geldi ama 1 hafta hastanede yatması gerekli enfeksiyon ve solunumu hızlı olması nedeniyle. Bebeğimi emziremedigim için elektrikli süt sağma makinası ile sağım yapmaya çalışıyorum ama cok az geliyor 30 cc anca çıkıyor bir gunde. Sagdigim halde göğüslerim cok şiş acıyor ve ağrıyor normal mi acaba bide çok sıcak ısı olarak göğüslerim saat şuan sabah 5 ağrı ve memede yumru ile uyandım sagsam bile aynı şiş ağrı devam ediyor mastit olmaktan korkuyorum ne yapmalıyım 😔😔😔