Çok normal canım “lohusalık depresyonu” denilen şeyin tüm etkilerini yaşadım dibine kadar😅 yetersiz olduğumu düşündüm, bebeğimin hayatıma engel olduğunu, durdur yere ağlama krizlerine girdim çok mutsuzdum ama onun bi gülüşüne değer herşey. Emin ol zaman ve sabr gerek. Annelik çok başka bişeymiş öğrenmiş olduk. Ben mesela saatlerce uyutmayı uğraşıp sonra özlüyorum 😄 O daha büyüycek annesi önceki arkadaşın da dediği gibi hayal et. İnshallah en kısa sürede düzelirsin❤️