Merhaba. Ben 3 gün önce sezeryan doğum yaptım sütüm indi ama göğüslerim taş gibi sanki çakıl taşı dolu içinde . Manuel pompayla sağdık sıcak dus masaj ama hiçbirsey fayda etmedi . Acile gittim elektronik süt sağma pompasıyla hastanede saağdılar ama yine cok az cıktı ve sarı su gibi iltihap gibi çok az aktı meme uclarım kanamaya basladı artık cok canım yanıyor 😢 .Ne yapabilirim ? Basından geçen veya önerisi olan acil yazabilir mi anneler .. ? 😢