Fatosyyn bizim doktorumuzda 3 ve 4. Aylarda normal olduğunu söyledi
benim kızımın çok saçı yok hatta hiç yok denebilir öyle olduğu halde çok terliyor saçla pek alakası yok bence bulunduğu dönemle alakalı
sadece çok saçlı bebekler daha fazla terleyebilir o kadar