Ela41 Stellaa bebeyım 3 aylıkken aldım kehrıbar sepetınden 1 yadında olduk hala kolunda takıyoruz kopma ıhtımali yok kolyesını aldım bebek oldugu için ıkıkat dondurup koluna taktım banyo harıc hep takıyoruz
Ela41 Balbocegi bıleyıne sararak degılde nasıl anlatıcagımı bılemedım bırbırıne dolayıp koluna gore ayarlayıp takabılırsınız bende kolyesını aldım3 aylıkken takmaya basladık sımdı 1 yasında osekılde kullanıyoruz cnm belkı fıkır olur sanada😌
Balbocegi Ela41 evet onu da yaptık. İçinden geçirip kokuna göre ayarladık ama nasıl olduysa yine çözüldü. Bugün iyice birbirine geçirmeyi deneyeyim